نانو آجر خود تمیز شونده

مصالحی مانند آجر در صورت استفاده در نمای ساختمان بعد از بارندگی ها دچار شوره زدگی می شود که با استفاده از پوشش های آبگریز نانومی توان از این مشکل جلوگیری نمود . استفاده از این پوشش ها نه تنها موجب ضد آب شدن سطوح آجری می شوند بلکه اگر قبل از اجرای این نماها از پوشش نانو استفاده نمود میتوان آنها را از ریزش احتمالی دوغاب حفظ کرد چرا که دوغاب ریخته شده بر روی آجر های معمولی بعد از خشک شدن به راحتی پاک نمی شوند و این همواره یکی از مشکلات بزرگ در اجرای نماهای آجری است و سازندگان ساختمان ها را بر خلاف میلشان مجبور به رنگ آمیزی آجر مورد استفاده در نما می سازند.
در بعضی موارد درخت های بزرگ اطراف ساختمان ها با به جا گذاشتن آثار خود برروی سطوح ساختمان ها باعث می‌شوند نمای ساختمان به مرور زمان رنگ سبز درختان رابه  خود گرفته وبرای تمیز کردن آن ها می بایست ازابزارتمیزکننده بافشارهای قوی استفاده شود، اما این عمل نیز باعث می شود پس از چند ماه درسطح ساختمان چسبندگی بیشتریایجاد شود و سریع تر و راحت تر از قبل کثیفی ها رابه خود جذب کنند دراین گونه موارد نیز استفاده از این نانو پوشش ها ضروری به نظر می رسد.

تخلخل و تغییر رنگ آجر در برابر عوامل جوی و باران های اسیدی نیز یکی از عمده ترین مشکلات نماهای آجری می‌باشد، که با استفاده از محافظ نانوی آجر می توان از این مشکلات جلوگیری نمود.

 

 

مزایا

 

جلوگیری از کپک و قارچ، شوره، تغییر رنگ

ایجاد خاصیت آبگریزی و عدم نفوذ آب، روغن و مایعات به سطح آجر

کاهش چسبندگی لک و گردو غبار بر روی سطح

مقاوم در برابرآب و کثیفی

تمیز کردن آسان بعد از اعمال محصول تنها با آب و عدم نیاز به مواد شوینده

 

0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *